Een eenduidig contactpunt voor een snelle beantwoording van al uw technische vragen en voor additionele ondersteuning.

Door het afsluiten van een overeenkomst voor onze support diensten krijgt heeft u toegang tot verschillende bronnen van informatie en diensten die ervoor zullen zorgen dat u een optimaal rendement van uw investering zult hebben.

  • Nieuwe versies van de door u gelicenseerde software modules worden kosteloos ter beschikking gesteld
  • Hotline support met direct antwoord op uw vragen over het gebruik van ORION
  • Geavanceerd Support Ticket systeem voor het behandelen van uw technische vragen
  • Online toegang via ons Extranet tot de nieuwste product informatie, technische documentatie, FAQs, Tips, etc.
  • Bovendien, de MagSoft Technical Support medewerkers luisteren. Ze zorgen ervoor dat uw feedback gehoord wordt en wordt meegenomen in de interne product evaluaties. Op deze manier zorgen wij al jaren lang dat onze producten en diensten aansluiten bij wat u nodig heeft.

Wat Technical Support kan doen voor u

Technical Support biedt technische ondersteuning aan onze klanten en partners.

  • Het beantwoorden van “hoe kan ik” vragen
  • Het verduidelijken van de perceptie van gebruikers over het juiste gebruik van specifieke functies
  • Het verwerken en volgen van uitbreidingswensen (enhancement requests)
  • Het verwerken en volgen van mogelijke software fouten
  • Het “inbellen” op systemen van klanten om eventuele problemen te analyseren en te verhelpen
  • Het evalueren van de technische omgeving bij klanten en het adviseren over de meest optimale situatie.

U kunt ons bereiken:

Op werkdagen van 09:00 tot 17:30 (*)

E-mail: support@magsoft.nl
Support Line: +31 297 – 527 370
Telefax: +31 297 – 581 115

 

(*) Verschillende additionele support schema’s beschikbaar (7*8, 5*14, 7×14, dedicated, etc)