U ontwikkelt software voor een specifieke branche en u bent op zoek naar een goed systeem om documenten te verwerken?

Dan heeft MagSoft een prima aanbod voor u!

Wij bieden u daarvoor een professionele software platform met heel veel functionaliteit voor het scannen, verzamelen, verwerken en archiveren van documenten. Met onze gratis ontwikkelomgeving kunt u uw eigen applicaties naadloos koppelen aan onze moderne en uiterst stabiele oplossing. Door de eenvoudig te leggen koppelingen worden transacties en elementen in uw brancheapplicatie rechtstreeks gekoppeld aan documenten in onze document processing platformen content database, zodat u uw klanten een branchegerichte, moderne en zeer complete oplossing kunt aanbieden.  En u kunt 100% van de opbrengst van de interface module houden!

Focus houden op kern competenties

U heeft veel kennis van de wensen en behoeftes van de klanten in uw markt, want het vervaardigen van branchesoftware vraagt om gedetailleerde kennis van de bedrijfsprocessen binnen de branche.

Dat geldt ook voor Document Management en Workflow software! Als gerenommeerde leverancier heeft MagSoft dagelijks contact met accountants, controllers en andere experts om ervoor te zorgen dat onze software perfect blijft aansluiten op alle wensen en eisen vanuit de markt. Nu heeft u de unieke mogelijkheid om de professionele software en kennis van MagSoft te combineren met uw eigen specialistische kennis. U biedt uw klanten hiermee het beste van twee werelden.

Uw voordelen

  • U kunt uw eigen branchesoftware integreren met geavanceerde applicaties voor Document Management en Workflow van MagSoft.
  • U maakt de koppeling in uw eigen applicatie binnen uw eigen ontwikkel omgeving; u hoeft dus geen aparte ontwikkel tools te gebruiken.
  • Voor een koppeling in een Windows omgeving wordt de COM-technologie van Microsoft gebruikt, die door alle moderne Windows-ontwikkelomgevingen wordt ondersteund.
  • Voor een koppeling in een legacy (IBM) omgeving wordt de RPG API en/of 5250/3780-technologieën gebruikt.
  • Voor een koppeling in een Java/Web omgeving worden Webservices, RESTful API’s en XML-technologieën gebruikt.
  • De koppeling verloopt real time; de gegevens worden gevalideerd, waardoor de database altijd consistent is.
  • U hebt geen specialistische kennis nodig. Onze specialisten ondersteunen u waar nodig.
  • U kunt op een eenvoudige wijze e-business integreren met een bestaande back-office.
  • U krijgt van ons uitgebreide ondersteuning bij de ontwikkeling van uw toepassing.
  • U hoeft geen investering te doen en betaalt geen onderhoudsgeld.
  • MagSoft is een degelijke en betrouwbare organisatie, waar u prettig mee samenwerkt.
  • De specialisten van MagSoft hebben allemaal jarenlange ervaring met Document Management en Workflow en zijn dagelijks betrokken bij klantprojecten.

De samenwerking in de praktijk

Als u uw eigen applicatie aan ons software platform gekoppeld heeft, kunt u dit moderne pakket tegen interessante kortingen aan uw klanten aanbieden. U kunt hierbij kiezen of u zelf vertegenwoordiger van MagSoft wilt worden, en dus totaalleverancier voor uw klant wordt, of dat u wilt samenwerken met vertegenwoordigers uit ons uitgebreide verkoopkanaal.

Licentie en marges

De licentieovereenkomst is eenvoudig. U betaalt niets voor onze tools. U integreert uw applicaties eenmalig met behulp van de beschikbare componenten. Uw klanten kunnen de door u ontwikkelde interface als een aanvullende module op uw applicatie rechtstreeks bij u kopen. U ontvangt dus 100% van de opbrengst! Wanneer u als reseller ook ons software platform mee verkoopt, levert dit u ook nog eens een aantrekkelijke commissie op.

Meer informatie

Wilt u meer informatie of een afspraak maken met MagSoft?  Neem dan contact met ons op:

E-mail: info@magsoft.nl

Telefoon:
+31 297 – 527 370

Telefax:
+31 297 – 581 115